woensdag 4 april 2012

Nieuwe naaiboeken

Pasgeleden kocht ik Allemaal rokjes van Mme Zsazsa en vandaag lag eindelijk Sewing Modkid Style op de mat.

Sewing Modkid Style is een erg leuk boekje met patronen voor tricot, jersey, velours, etc. 
Allemaal voor de rekbare stofjes dus.

Ook dingen als sjaal, haarbanden, handschoenen, beenwarmers en meer staan in het boek dus je kunt mooie outfits samenstellen

Leuke rokjes, leggings en topjes die voor de zomer erg leuk zijn.

Patroon van deze trui vind ik leuk, stof in het voorbeeld zou ik zelf niet kiezen maar model is prima.

Leuk! Simpele shirtjurkjes. Emi heeft vandaag meteen het vissenjurkje aangetrokken en dat vraagt om meer.

Leuk jurkje hoewel ik die rimpelrand denk ik wat te vind.

Dan het rokjesboek van de in blogland zeer bekende Mme Zsazsa.

Heel leuk boekje met heel heel heel veel rokjes patronen en van alle patronen kun je dan ook weer veel variaties maken.
En voor meisjes en dames!

Alles komt aan bod van heel simpel tot gevoerde rokjes met beleg en rits.

Heerlijke zwierrok.

Schattig strikrokje.

En een voorbeeld van een damesrok.

Beide boeken zijn zeker een aanrader en een goede aanvulling in de patronenkast.

3 opmerkingen:

  1. ow wat doe je me aan hahaha
    Het boek van mme zsazsa krijg ik al voor me verjaardag maar dat andere boek is ook wel erg leuk als ik zo lees bij je...
    Is dat een Nederlands boek?
    Wie weet kan ik hem nog wel als cadeautje van iemand vragen hahhaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah zie het al bij bol.com het is engels.
    Om met een andere taal aan de slag te gaan vind ik nog een beetje eng aangezien ik niet zo best erin ben.
    Heb laatst van me moeder een tijdschrift uit braziliƫ gekregen (ken nog wel een beetje portugees) maar of dat me gaat lukken... We zullen zien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denk dat je hier wel uitkomt hoor Ilse. Tis duidelijk met tekeningen en het zijn basic modellen die niet heel lastig te maken zijn maar wel heel veel ruimte geven tot eigen aanpassingen.

      Verwijderen