zaterdag 7 april 2012

De Buzzbox!!!

De inhoud van de allereerste Buzzbox valt zeker niet tegen.
Als Buzzer kon je je inschrijven voor de box, je betaalde 10 euro en daarvoor kreeg ik:

- Doos Tempo tissues, altijd prima zeker nu in het hooikoortsseizoen
- Een bon twv 5 euro van Truus.nl, bestel daar regelmatig dus komt goed van pas.
- Een flyer van Afaspersonal.nl een online huishoudboekje. Dit heb ik nog niet bekeken maar klinkt handig.
- Een doosje Color Catchers, hier was ik al een tijdje benieuwd naar dus die ga ik testen.
- Witte Reus wcblok/balletjesding, hangt nu in de wc en ruikt fris.
- Rol pedaalemmerzakken, altijd goed.
- Goodies wortelchips, LEKKER!
- Ambi Pur spuitbus, hier heb ik normaal echt een hekel aan maar deze vind ik wel fijn ruiken.
- Edet vochtig wcpapier, altijd fijn.
- De Libelle, lekker lezen dus.

Kortom ik ben blij met de Buzzbox!



3 opmerkingen:

  1. ik ben blij dat ik hem niet heb. de meeste producten heb ik namelijk al in huis. HHB geweest dit jaar..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kreeg hem ook... Zitten leuke dingen in.

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Buzzbox... eh... ?? zegt me even niets, maar ik ga wel even googlen, hahaha. Maar er zit veel in!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen