zondag 29 april 2012

MissFrodo test de Airfryer

Voor Insiders test ik de komende 8 weken de Philips Airfryer.

Hier ben ik al tijden erg nieuwsgierig naar aangezien ik ook weleens iets wil frituren.
Friet gaat bij ons gewoon in de oven maar tja een lekker gebakken visje of een kroketje smaakt uit de frituur toch het lekkerst.
Durfde het alleen nooit aan om zo'n duur ding te kopen met het risico dat het ongebruikt achterin het keukenkastje zou belanden.

Ben dus druk aan het uitproberen ;)

Het leuke van de Airfryer is dat je er ook groente, cake, etc in kan bakken.
Dat van die cake ben ik dus even gaan testen.
Bij de versie die ik hier heb om te testen zit een bakschaaltje.
Daarin doen we het beslag.


Vervolgens in de Airfryer.

En dan krijg je dit:
Conclusie het werkt!
Al denk ik dat ik mijn cakes toch gewoon in de oven blijf bakken.

Frietjes gaan prima, wel even omschudden tussendoor!

En een heerlijk kroketje.

Dit alles zonder toevoeging van frituurvet of olie dus een stuk gezonder.
Ook niet zo'n snackbarwalm in je huis, hoewel je wel ruikt dat er iets gebakken is.
En de onderdelen kunnen gewoon in de vaatwasser.

Tot nu toe ben ik onder de indruk.


1 opmerking:

  1. Heb ook zo'n uitnodiging gekregen, maar afgeslagen. Hoorde namelijk dat je niet heel veel friet tegelijk kunt bakken en dat het best een tijd duurt. Met 5 personen is dat niet echt handig...
    Of valt het mee?

    Ziet er overigens wel erg goed uit!

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen