vrijdag 13 april 2012

Knipmode mei 2012

Vandaag lag ie op de mat, de nieuwste Knipmode.
Terwijl Isis en Frodo zichzelf in dozen wrongen en Emi op school zat, besloot ik even lekker te lezen.


De Knipmode is deze maand superleuk!
Zoals dit superjurkje!


Dit jurkje, in beide versies erg leuk.

 


Of dit model, ook in beide versies erg leuk......en dat rode stofje heb ik liggen ;)

En viel mijn oog op deze leuke stofjes en modellen.
 


Dan nog wat twijfelaars........

Erg gaaf maar met dat stokjesfiguur van mij denk niet heel erg charmant.
En dat is met deze ook het geval vrees ik.


Hier is vooral de stof leuk maar vind ik het model wat slonzig.
Erbij zit ook nog een rokkenbijlage met een aantal leuke patronen.

Kortom genoeg inspiratie.

2 opmerkingen:

  1. Ik zie ook zoveel moois... Ik wil een rokje maken, maar ik blijf ienemienemutten... en van mijn stofjes wordt ik ook niet veel wijzer... sjucht :-)

    Groetjes, Colllie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die onderste foto van isis
    wat een schatje...
    beetje genant voor frodo dat isis beter in de doos past dan hij ;)

    BeantwoordenVerwijderen