dinsdag 20 maart 2012

Punky set bijna af, babybroekje en craftswap

Dit broekje maakte ik voor een zwangere vriendin.

Op een forum waar ik nogal eens rondhang doe ik regelmatig mee met een craftswap.
Wij kregen toverstafjes voor de meiden.

En onderzetters/afdekkers voor buiten.


Ik maakte een hond en een tasje als ruil.

Het is altijd leuk omdat je niet weet wie jou heeft en wat diegene kan/wil maken.
Echt een verrassing dus ;)
Binnenkort is er een apronswap en ik denk dat ik daar ook aan meedoe.

Voor Emi een punky setje in de maak.
Er komt nog een rokje bij.
Legging van verknasterde Riviera zoals ik altijd doe.

Shirt is Mareen van Cinderella Zwergenmode, toppatroon!

En een Amelie met rits, hoewel die achteraf zonder rits net zo goed was geweest ;)

Stand 46 stuks


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk broekje!!! Heb je daar een patroontje van? lindsy78@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroontje van het babybroekje komt uit een Ottobre. Voorjaar 2012 staat het in.

      Succes!

      Verwijderen