vrijdag 2 maart 2012

Cupcakerokje, herstelwerk en massagelakens......

Afgelopen dagen ben ik bezig geweest met lakens voor een vriendin.
Zij geeft sinds kort ook zwangerschapsmassages en heeft daarvoor een speciale tafel.
De tafel heeft hollingen voor borsten en buik en tja dan moet je hoeslaken dat ook hebben.
Zo'n speciaal laken is behoorlijk aan de prijs dus vroeg ze mij of ik ze kon maken.
Dat heb ik gedaan en nu heeft ze er 3 lakens bij ;)
Ik heb er geen foto van gemaakt, ziet er nogal gek uit zo'n wit molton/hoeslaken met zakken voor borsten en buik ;)

Verder ben ik begonnen aan Amy van Farbenmix, heel leuk patroon maar hij bleek veel te groot.
Dus ingenomen en nu past ie wel maar is nog niet af dus nog geen foto.

Wel 2 foto's van het cupcake rokje.

Met flits

en zonder flits ;)
Kreeg een lapje kado bij een Michas bestelling van nog geen halve meter en Emi wilde daar heel graag een rokje van, nou dat ging net ;)

En deze 2 lagen in de bekende Zwitsalbox te wachten tot ik het zijnaadje even maakte.
Dat dus ook gedaan.

Stand 32 stuks