vrijdag 2 maart 2012

Cupcakerokje, herstelwerk en massagelakens......

Afgelopen dagen ben ik bezig geweest met lakens voor een vriendin.
Zij geeft sinds kort ook zwangerschapsmassages en heeft daarvoor een speciale tafel.
De tafel heeft hollingen voor borsten en buik en tja dan moet je hoeslaken dat ook hebben.
Zo'n speciaal laken is behoorlijk aan de prijs dus vroeg ze mij of ik ze kon maken.
Dat heb ik gedaan en nu heeft ze er 3 lakens bij ;)
Ik heb er geen foto van gemaakt, ziet er nogal gek uit zo'n wit molton/hoeslaken met zakken voor borsten en buik ;)

Verder ben ik begonnen aan Amy van Farbenmix, heel leuk patroon maar hij bleek veel te groot.
Dus ingenomen en nu past ie wel maar is nog niet af dus nog geen foto.

Wel 2 foto's van het cupcake rokje.

Met flits

en zonder flits ;)
Kreeg een lapje kado bij een Michas bestelling van nog geen halve meter en Emi wilde daar heel graag een rokje van, nou dat ging net ;)

En deze 2 lagen in de bekende Zwitsalbox te wachten tot ik het zijnaadje even maakte.
Dat dus ook gedaan.

Stand 32 stuks

3 opmerkingen:

  1. Ha Esther!

    Leuk dat je me komt volgen.
    Wat ik typte op google was knipmode 2011 juni ofzo.
    Haha ja... gewoon doen... Dat dacht ik bij de jurk voor Jamie ook maar helaas...
    Maar heb mezelf beet gepakt en heb al gelijk het patroon getekend. Moet het nog wel uitknippen hoor en op het stofspelden enzo. Maar ook moet ik nog voering ervoor halen. Maar eerste stap is al gezet!

    Dacht ik kopieer even wat ik terug had getypt aangezien je volgens mij geen mail van krijg. Mag blogspot nog wel uitvinden van mij. Of dat is al gebeurd maar weet ik het nog niet (zo lang blog ik ook nog niet).

    Leuk trouwens dat meisje op het jurkje! Met wat heb je dat gedaan?? Als ik zo naar jou werk kijk, ben je zeker al wel erg ervaren zeg pfff Kan nog een hoop van je leren als ik zo kijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk rokje weer!! En bedankt voor je reactie.. Had inderdaad eerst een foto op pinterest gezet.. Vind dat echt een supersite voor inspiratie..

    Enne, als je eenmaal een locker hebt, wil je niets anders meer.. Alles is mooi afgewerkt en tricot shirtjes of rokjes zitten zo in elkaar... En het rimpelen is super eenvoudig!!

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemiddag!

    Jij krijgt van mij de Liebster Award!

    Deze award wordt uitgereikt aan bloggers met minder dan 200 volgers om
    ze eens extra in het zonnetje te zetten… en in de hoop dat ze hierdoor
    veel nieuwe vrienden en volgers zullen krijgen!
    Liebster is Duits, en betekent ‘liefje’ of ‘geliefde’ maar je kunt het
    ook vertalen als ‘favoriete’.

    De regels zijn:
    1. Bedank de gever van de Award door een linkje te plaatsen naar zijn blog
    2. Kies vijf blogs uit die je deze Award zelf wil geven en laat ze dat weten
    3. Plaats de Award op je blog
    4. Bask in the love from the most supportive people on theblogshare-other bloggers.
    Tja, hoe vertaal ik dit nou fatsoenlijk… maak er maar wat moois van
    5. Tenslotte de beste regel van allemaal…. heel veel plezier, geniet van het leven en maak met je blog de wereld een beetje mooier!

    Ik vond het leuk om door te geven, maar voel je vrij om het hierbij te
    laten hoor! (Ik ben zelf niet zo van de “kettingbrieven” ).

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen