maandag 5 maart 2012

Amy en Imke en een award.

Dit ribstofje zat in een Michas pakket en vond ik zo gaaf dat ik daar een rok voor mijzelf van wilde.
Maar het was maar 80 centimeter.
De rok die ik op het oog had ging net niet lukken, navraag gedaan op Sancho en daaruit besloot ik dat het moest lukken om de Amy te maken.
Het is een ebook van Farbenmix en paste prima uit het lapje.
Alleen bij het opmeten kwam ik tussen 2 maten uit, ik dacht ik maak de grootste want kleiner maken gaat wel maar groter is erg lastig.
Ik heb de rok 3 keer in moeten nemen en toen paste hij.
Band is niet helemaal zoals ik het wil maar daar valt mijn shirtje over.
Voor de riemlusjes had ik nog genoeg stof maar ik draag geen riemen op mijn rokken dus deze heb ik achterwege gelaten.
Hoe dan ook een patroon wat wel vaker gemaakt gaat worden, maar dan meteen in de kleine maat.

Voor Emi nog een aangepaste Imke, moest meteen aan dus goedgekeurd ;)

Verder heb ik afgelopen week een award gekregen.
Het gaat om de Liebster Award en ik kreeg deze van 
Dank je wel Sabine!

Deze award wordt uitgereikt aan bloggers met minder dan 200 volgers om
ze eens extra in het zonnetje te zetten… en in de hoop dat ze hierdoor
veel nieuwe vrienden en volgers zullen krijgen!
Liebster is Duits, en betekent ‘liefje’ of ‘geliefde’
maar je kunt het ook vertalen als ‘favoriete’.

Het is de bedoeling dat ik deze award doorgeef aan 5 mensen.
Hier is mijn lijstje:

1 opmerking:

  1. Hoi Esther,

    Dankjewel voor je award! heb me best gedaan er weer wat leuks van te maken.
    Leuk model rok heb je hierboven staan!

    BeantwoordenVerwijderen