donderdag 15 maart 2012

Koekjespot

Vandaag geen naaicreaties maar iets anders.
Op Pinterest zag ik een koekjespot voorbijkomen.
Na wat geklik bleek het om deze blog te gaan waar het superleuke idee stond.


Ik had al eens op een nederlands blog een versie voorbij zien komen maar volgens mij is dit het origineel vandaar dat ik deze link ;)

Goed voordat ik dit leuke kado aan iemand geef ga ik natuurlijk eerst zelf proberen dat snap je vast wel.
Mijn pot zag er uiteindelijk zo uit, voor mijzelf heb ik natuurlijk niet de moeite genomen om een etiket en versiering te maken.
Conclusie, hij kan voller en vooral de laagjes lekkernij zoals m&m's en chocolade kunnen wel wat dikker.

Uiteraard ging ik er ook koeken van maken.
Toen zag het er zo uit:

Conclusie; chocolade fijner hakken ;), verder prima.
Wel heel erg zoet maar dat mag wel met zoiets speciaals vind ik.

Kortom morgen naar Xenos voor wat potten ;)

2 opmerkingen:

  1. super leuk!!! Ik ga eens spieken naar het recept ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk he!! dit heb ik als afscheids kado gegeven aan de jufs van de peuterspeelzaal.Ze vonden het heerlijk.Ik had het recept van Margreeth: http://oeifactory.blogspot.com/ bij haar staat hij ergens in mei of juni van vorig jaar.

    BeantwoordenVerwijderen