zaterdag 17 maart 2012

MissFrodo test Dove

Ik ben dol op nieuwe produkten proberen.
Daarom kom ik vaak op sites zoals www.gratiz.nl en ben ik oa lid van Insiders en Buzzer.
Regelmatig krijg ik dan ook produkten om uit te proberen.
Vanaf nu zal ik hier af en toe een verslagje schrijven van mijn testjes.

Deze keer test ik voor Margriet Dove Hair Therapy.

\
Toevallig heb ik van de week de shampoo als proefje gekregen en nu de conditioner dus mooie combi.
De lijn is speciaal voor droog en pluizig haar.
Waar ik dan meteen bang voor ben is dat het mijn haar te zwaar gaat maken maar volgens de makers is dat niet het geval......er zitten nl. "gewichtloze voedende olieen" in. Toch knap bedacht ;)

Hoe dan ook vanmorgen mijn haar met de shampoo gewassen en dat bevalt goed, niet zo'n megaklittenbos als normaal.
Toen de conditioner gebruikt en ook die is lekker.
Inderdaad geen pluis en lekker zacht haar.
Het lijkt mij voor elke dag een beetje teveel van het goede maar ter afwisseling en als masker is het zeker een fijn produkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten