vrijdag 12 augustus 2011

Het was even stil

Wat naairesultaat betreft.

Ik maakte een jurk uit Knipmode die heel gaaf is maar een maat of 2 te groot helaas.
Toen begon ik aan Simplicity 2250, een heel gaaf jurkje, lijfje had ik na een avond plooitjes en vouwtjes stikken in elkaar. Toen dacht ik mmm ene kant is stuk korter dan andere kant, alles nog eens nalezen, nee hoort recht. Voorgehouden en toen dacht ik: ik knip het recht, zal wel een plooitje verkeerd hebben ofzo.
Zo gezegd zo gedaan en toen ik het afgeknipt had zag ik ineens nog een keurig geknipt patroondeel liggen........tja dat had er aan vast gemoeten en dan was het weer recht........
Goed dat wordt dus het lijfje opnieuw maken, had alleen de stof niet meer dus die heb ik net bijbesteld.

Momenteel bezig met een tuinbroekje/overal op bestelling en dan ligt er nog een bestelde Feliz.
Verder geknipt een Enchinitas voor Emi en een Roos 3026 voor Emi. Die zit te springen om nieuwe kleding nadat ze aardig de lengte in is gegaan. Liggen dus ook nog aardig wat dingen in de planning voor haar en probeer beetje dingen te maken die ze door kan dragen met legging en longsleeve.




1 opmerking:

  1. Wat een mooie foto's van je dochters! Vooral van de oudste! Die is écht super!

    groetjes en succes met de kledingstukken in de running.

    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen