donderdag 25 augustus 2011

De Knipkeuzejurk weer en Isis heeft een nieuw vest.

Ik maakte weer de Knip keuzejurk uit Knipmode juni 2011, de derde versie alweer.
Toch ben ik van deze versie niet helemaal overtuigd, het is stretchstof en daardoor vind ik het een beetje vormloos ding worden op de een of andere manier.


Isis heeft een nieuw vest, helemaal gaaf vinden wij.
Foto's zijn niet optimaal maar goed.
De knopen zijn gemaakt door TessaAnn in Amerika.
The Nappy Garden verfde er speciaal op mijn verzoek bijpassende wol voor.
En mijn vriendin in Engeland breide de Lavanda ervan.




Volgende projekt is een groene stippen jurk voor mij ;)



1 opmerking:

  1. Misschien valt hij minder getailleerd dan je bij de andere gewend bent. Misschien een leuk smal ceintuurtje in de tint van het jurkje als accent op de taille??

    Wat een prachtige knopen en wol en natuurlijk het vest zelf! Mooi hoor, als je zo kunt breien!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen