woensdag 3 augustus 2011

Dino-rok en geen tulpjesjurk

Vandaag moest ik het toch onder ogen zien; de tulpjesjurk gaat het gewoon niet worden.
De stof is al niet fijn om te naaien, synthetisch en dun, maar daarnaast ook gewoon niet geschikt voor de jurk dus ligt het nu in de stofjesbak tot ik iets leuks ermee weet.


Er stond ook nog een rokje voor een vriendin op de lijst dus heb ik die maar gemaakt. Pipingbandje eronder om het wat vrolijker te maken.











Rest van de lijst is enigzins aangepast.

Jas; heeft niet zoveel haast
Kimono achtige jurk; ik wacht nog op pipingband
Jurkje voor Emi is een herfstjurkje dus heeft ook niet zoveel haast.

Wat ik nu nog wil maken zijn wat zomerse jurken voor mijzelf, immers we moeten nog op vakantie ;)
En nog een Feliz en een overal in opdracht.
Daarna en tussendoor vast wat herfstiger spul.

Oh en ik moet nog 2 blinde ritsen vervangen, rotdingen gaan zo snel stuk en mijn ballonjurk weer repareren want die is weer gezegend met losgerafelde naad......volgende memorystof project ga ik extra maatregelen tegen rafelen nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten