maandag 15 augustus 2011

Feliz, Roos3026 en een tuinbroekje

Zo ik heb weer wat te showen ;)




Een Feliz voor een vriendin, dit Farbenmix patroon blijft een favoriet.

Tuinbroekje voor een vriendin, aan beide zijden draagbaar.
Ze zet er zelf drukkertjes op want die had ik niet meer liggen.

En een Roos3026, leuk patroon en denk dat ik die nog wel een keer maak.
Valt wel groot dus volgend jaar past het ook nog wel denk ik ;)

Volgende projekt Encinitas van Farbenmix als proef want die wil ik heel graag van Flower Fairy stof gaan maken maar eerst even op een goedkope lap testen.


5 opmerkingen:

  1. Jij bent lekker aan het werk geweest!! Ik moet toch ècht eens die Feliz gaan maken. Bridget is er al bijna te groot voor, misschien zonder roezels...?!?!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt heel wat gemaakt. De Feliz vind ik heel leuk in rood tinten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk allemaal. De roos is echt een schatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk jurkje (de Feliz)! Nog niet eerder gereageerd op blogs, maar dit moest ik toch even kwijt. Ben er helemaal wèg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou die Feliz lekker zelf houden, haha! ;-) Ik heb hem ook al eens gemaakt in rood met witte stippen, staat zoooo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen