zaterdag 20 augustus 2011

Anna en Tess

2 Farbenmixpatroontjes die nog altijd goed bevallen hier in huis.

Voor de Anna wilde ik mijn plooiding wat ik pas heb aangeschaft gaan gebruiken maar na een avond ploeteren kreeg ik nog steeds geen gelijkmatige plooien dus uiteindelijk is het een roze rand geworden. Jurk moet nog gestreken hoor ;)




En een Tess van een paar reststofjes en als rand biaisband wat ik met een sierstiksel vastgenaaid heb.



Volgende projekt is weer een Simplicity 2444 voor mijzelf.


2 opmerkingen:

  1. Dank je, de pauwenstof is van Stenzo van vorige zomer volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat sierrandje op het biaisbandje aan de zoom van het rokje. Leuk dat zo de kleur zwart en rood wordt herhaald.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen