donderdag 6 juni 2013

Verrassing

Ik bestelde deze stofjes bij DeStoffenkraam.
En nog 2 anderen maar die waren helaas al uitverkocht.
De danseresjesstof is voor Emi, zij had een jurk in die printje maar dan de kobaltblauwe versie.
Haar lievelingsjurk maar helaas inmiddels is de jurk doorgeschoven naar Isis.
Ze krijgt dus een nieuwe jurk maar dan in lichtblauw.
Het eiffeltorenstofje is voor een jurk voor mij.
Dan nog een meter tricot met bloemetjes, weet nog niet wat dat gaat worden, en schaapjeskatoen voor rokjes of jurkje voor Isis denk ik.

Al langer twijfelde ik of ik een verrassingspakketje mee zou bestellen.
Wie mij kent weet dat ik dol ben op dat soort pakketjes, ik kan ook niet DeTuinen inlopen en die zakken laten staan als ze ze weer hebben en ook de Michaszakken komen hier regelmatig binnen.
Hoe dan ook ik besloot nu maar eens de gok te wagen voor die 10 euro en ontving het volgende pakket:
Vanaf linksboven:
Een stofjes met vlekjes, niet mijn ding vrees ik, 120 cm lang
Oranje katoen met witte stippen, altijd goed, 130cm lang
Bruin nepleer, mooi en dan kan ik eindelijk een nepleren rokje maken, 1 meter
Daar onder ligt bruin lakenkatoen, ook altijd handig, 70cm lang
Dan een lap witte wafelbadstof van 160cm lang leuk voor badjasje ofzo denk ik
Grote lap camo tricot van 214cm lang, dat wordt denk ik een outfit voor Emi
2de rij een vreselijke tricotprint, liefhebbers?? van 1 meter lang
Een leuk stukje quiltkatoen met aardbeitjes van 80cm daar kan wel een rokje uit
Een heel klein stukje blauw katoen van 35 cm
en nog een stuk van het bloemetjestricot wat ik zelf ook besteld had van 50cm.
Al met al op die 2 lappen na een prima pakketje voor 10 euro!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke stofjes, ook het verrassingspakket is grotendeels leuk!

    Ik ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen