woensdag 19 juni 2013

De toekomst der elven


Zoals ik al eerder vertelde was ik bezig met een verkleedoutfit voor Emi.
Ze had het zilveren lameestofje uitgekozen en neonroze tule en ik had bedacht daar een soort superhelden outfit van te maken.
Emi vond en vind echter dat superhelden geen rokjes dragen en tja die tule moest een rok worden.

Uiteindelijk besloten we dat het een elf van de toekomst moest worden.
Vanavond mocht er even gepast worden.
Let u dus niet op de nachtpon eronder en het warrige haar want zoals ik al zei we gingen alleen even passen maar omdat Emi zo lekker aan het zwieren ging besloot ik toch even wat te klikken met de camera.

Ik heb het patroon wat ik laatst getekend had voor de halterjurk een beetje aangepast en daar een zilveren jurkje van gemaakt, deze kan ook los gedragen worden.
Van tule knoopte ik een rok en de vleugels zijn van ijzerdraad en organza.



En van het stukje stof wat overbleef van Isis haar jurkje naaide ik nog een rokje voor Emi.

Stand 61 stuks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten