zondag 9 juni 2013

The making of....


Een tijdje terug zag ik op een blog de Sweetheart Dress voorbij komen.
Deze vond ik zo leuk dat ik meteen de patroondelen uitprintte met het idee hiermee toch een keer aan de slag te gaan
Vandaag tekende ik, met hulp van het patroondeel voor een 2jarige, zelf de patroondelen maar dan op maat van Isis.
Leek mij een superleuk jurkje om te maken van mij oranje met witte bolletjesstof.

Afijn zoals je ziet zijn inmiddels alle delen geknipt en klaar om in elkaar gezet te gaan worden wat met wat mazzel morgenavond gaat lukken.

Net zoek ik even de link op voor degene die nu denkt ik wil ook zo'n jurkje maken en ik zie dat het inmiddels een volwaardig kooppatroon is.
En dat de ontwerpster het jurkje ook in oranje met witte bollen gemaakt heeft.....
Dat wist ik dus niet want ik had alleen de patroondelen geprint liggen.

Voor wie het wil zien, wellicht wil bestellen:

En binnenkort mijn versie.

1 opmerking:

  1. Met twee meiden thuis ben ik altijd op zoek naar leuke aparte jurkjes. Deze heb ik dan ook even opgeslagen. Voor deze zomer hebben ze zat, maar ik ga het jurkje zeker eens maken. Dank je voor de tip.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen