zaterdag 15 juni 2013

Over schaapjes, honden en superhelden

Dit leuke katoentje scoorde ik bij DeStoffenkraam voor slechts 3 euro per meter.
Ik bestelde 1 meter en maakte daarmee het basisjurkje uit Stofvoordurfhetzelvers.
Om het geheel wat te breken naaide ik er een bandje tussen.


Het quiltkatoen is heerlijk zacht en het jurkje is dan ook ideaal om lekker in te spelen.

Nu ben ik aan het broeden op een verkleedpak voor Emi.
Vrijdag is er een feestje op school waarvoor de kinderen verkleed mogen en Emi heeft nog een verkleedpak tegoed.
Eigenlijk zou ik een dinopak maken maar nu in een fleece pak.....beetje warm lijkt mij.
Dus hebben we net bedacht een soort zilverglimmend jurkje met knalroze en witte tule accenten en een cape zodat ze een hippe superheld wordt.....

Wordt uiteraard vervolgd ;)

Stand 59 stuks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten