maandag 6 mei 2013

Test Vanish; het resultaat


Allereerst het resultaat van het vieze shirt, weten jullie het nog?
Meiden hadden een t-shirt besmeerd met olie, pindakaas, fritessaus, ketchup, koffie, stift, chocopasta en wat al niet meer.
Na het wassen met Vanish kwam het shirt weer wit uit de machine.
Tot zover dus een goed resultaat.

Een paar dagen later aten we tomatensoep en Emi wat morste op haar jurk, geen probleem dacht ik Vanish haalt dit er wel uit......
Helaas de vlekken verdwenen deze keer niet.

Om het nog eens goed te testen aten we de week erna weer tomatensoep en deed ik beide meisjes een hagelwit shirt aan.
En toen maar eten en morsen ;)

Ook deze keer gingen de vlekken er met Vanish niet uit.

Conclusie: Vanish werkt maar zeker niet op alle vlekken en veel vlekken gaan er ook uit als je die voor het wassen even insmeert met wat vloeibaar wasmiddel.

Binnenkort mijn verhaal over de Veet easy Wax.

4 opmerkingen:

  1. Awel,blij te lezen van die vanish,ik dacht dat ik de enige was bij wie dat spul niet werkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tomatensoep gaat er wel uit door zonlicht ook achter het raam. In de winter duurt dat wel een week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook een tijdje vanish gebruikt, maar mijn meiden zijn er blijkbaar allergisch voor. Ze kregen er zoveel jeuk ervan. Misschien iets om op te letten.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik merk dat als ik direct bij de kliederkonten de vlek behandel met een goed natte theedoek met daarop een kloddertje vaatwasmiddel de vlek er vaak al uit is (ook tomatensoep) en is dat niet zo dan doe ik er Shout op effe intrekken en dan in de was met nog en scheut Shout/schepje Vanish.

    Ik gebruik Vanish alleen maar de poederversies, want de natte versie bijt uit (krijg je mooie lichte vlekken in de kleding, grommmmmm!).

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen