vrijdag 24 mei 2013

Over dino's en bandjes

Het dinocamouflage stofje lag al heel lang in de kast.
Tja typisch jongensstofje wat maak je ermee.
Uiteindelijk maakte ik onlangs het stoere broekje met tshirt voor een vriendin haar zoontje zoals trouwe lezers vast gezien hebben.

Toen ik daarmee bezig was riep Isis dat ze dat stofje zo mooi vond en daar ook iets van wilde.
Tja er was niet heel veel meer over en moest wel meisjesding worden vond ik.

Ineens wist ik het ik maakte nog zo'n stroken rokje zoals deze klik
Om het stofje vrolijker te maken werkte ik de stroken af met biaisband.
Dit vond ik voor een prikkie op marktplaats.
Ik kocht 50 meter voor 2,50 ;)

Hoe dan ook het rokje is af, binnenkort vast een foto van Isis in het rokje.

Stand: 48 stuks

3 opmerkingen:

  1. Wat en goed idee om zo'n girly-rokje te maken van zo'n stoer stofje. En het rode biaisband is natuurlijk een super vrolijke noot aan het rokje.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow hij is gaaf!!! Nou nog een leuk jasje in die stof erbij? ;)
    Juist dat rode randje maakt het weer wat meer voor een meisje. goed opgelost!! Echt super! Mocht ze hem niet meer passen hahhaha lol

    BeantwoordenVerwijderen
  3. stoer rokje hoor! en wat heb je prachtige jurken gemaakt! daar staan de dames maar mooi mee op de foto!
    gr.Janneke

    BeantwoordenVerwijderen