woensdag 15 mei 2013

Als de schoolfotograaf komt

Vrijdag komt de schoolfotograaf bij Emi op school.
Gisteren bedacht ik dat ik wel even een leuke outfit kon maken......
Afijn stof opgeduikeld, Emi laten kiezen en ze wilde de roze bloemen.
Oude Ottobre erbij gepakt, 2/2002, en jurk uitgetekend en uit stof geknipt.
Vanavond is ie af!
Ik heb er een extra roklaag onder gemaakt van witte soepele katoen, gewoon zelfde patroon maar dan 1cm korter.
Beide roklagen afgewerkt met een biaisbandje die ik dan weer afwerkte met een siersteek.
7 meter band zit eraan.
Er komt nog een vestje bij wat ik nu ga knippen en morgenavond in elkaar hoop te zetten.


Nu maar hopen dat de jurk goed past.

Stand: 42 stuks

2 opmerkingen:

  1. Mooi zeg. Wat zal ze stralen op de schoolfoto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi jurkje! Heel mooi stofje, ik ben héél benieuwd hoe het haar staat, ik zie haar in gedachten al door de kamer zwieren :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen