dinsdag 29 januari 2013

Nieuw haar en een nieuw wekelijks item

Een nieuw kapsel voor mij.
Vandaag trok ik de stoute schoenen aan en ging naar een voor mij onbekende kapper hier in het dorp.
Ik ben tevreden, er is weinig af maar zit fijn en als het goed is makkelijk zelf in model te brengen.

En dan nu het nieuwe wekelijkse item.
De menukaart van deze week ;)
Zoals de meeste mensen probeer ik elke dag weer iets lekkers/gezonds/betaalbaars op tafel te zetten/
Elke week maak ik een lijstje met wat we die week gaan eten en vanaf nu ga ik dat delen.
Wie weet leuk ter inspiratie.

Deze week staat er op de kaart:

Blote billetjes in het groene gras, in de airfryer gebakken aardappeltjes en een stukje vlees
Rode koolschotel met appel en walnootjes uit de oven
Broccolischotel met spekjes en kerriesaus uit de oven
Boerenkoolstamppot met spekjes en rookworst
Spaghetti met champignons
Spinazie a la boursin met gemarineerde krabbetjes en aardappeltjes
Zuurkoolstamppot met perzik en indisch stoofvlees

2 opmerkingen: