vrijdag 18 januari 2013

en de roze olifanten

Dit lag al heel lang in de UFO doos te wachten om in elkaar gezet te wotden.
Patroon is Roos 2082 en de olifantjesstof komt bij Fabric.com vandaan.
Het is heel grof en stug katoen.
Ik kocht het ooit om er een jasje mee te voeren en er bleef nog wat over waar ik dus dit jurkje van knipte.
Nu zit het dan eindelijk in elkaar.

Verder haalde ik uit dezelfde doos nog een joggingachtig broekje en een onderbroek die ik ook in elkaar zette, dat ruimt lekker op.
Nu zitten er voornamelijk nog hoogzomerjurken voor mij in maar u zult begrijpen dat die wat mij betreft nog wel even mogen wachten.

Met deze kou hebben we vooral behoefte aan warme truien en jurkjes.
Dus ik bestelde wat meters fleece om voor de meisjes nog snel wat tunieken/truien/jurken te naaien.
Nu maar hopen dat het snel binnen is.


Stand 11 stuks


1 opmerking: