zaterdag 22 december 2012

Stilte


Op dit blogje maar intussen heb ik niet stil gezeten.
Woensdagavond was er een kerstuitvoering van Emi school in de kerk.
Donderdagavond was ik druk met extra's koken want Emi had kerstdiner op school.
Daarna maakte ik gordijnen, overgordijnen.
Ik kocht 2 pakken kant en klaar gordijnen en maakte daarvan 2 grote gordijnen, dus zijkanten aan elkaar en lussen verplaatst. Daarna maakte ik ze een heel stuk korter zodat de gordijnen net boven de grond hangen.
Daarna maakte ik Emi's gymtas weer in orde, de zijnaad was losgegaan.

Toen nog een pyama voor Isis, ik ben zo dol op dit stofje van Stenzo.


Nog een boxer met het patroon van Van Katoen.
Deze keer het kruisje op de Ottobre manier.
Moet nog even kijken hoe deze pasvorm is bij Emi maar op het oog lijkt de Ottobre mooier.

En voor een zwangere vriendin nog een babytruitje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten