vrijdag 28 december 2012

doet het deze keer met eekhoorns

Omdat het pinquinjurkje zo goed bevalt heb ik er nog eentje gemaakt.
Stof is weer van Michas, ik maakte er eerder een slaapjurk van voor Emi
en nu dus het complete setje voor Isis.
Over het broekje heb ik mijn twijfels maar moet even kijken hoe het met rode kniekousjes staat.

Nu dus met een roze legging.

Voor Emi een Roos 3029 truitje, verlengd en de mouwen moet ik volgende keer ook verlengen.
Eronder maar weer een strokenrokj, altijd goed en een legging.
Rok is gemaakt van een soepele jeans en versierd met satijnband.

Mam ik wil niet weer poseren.

Meteen een foto van de nieuwe gordijnen.



2 opmerkingen:

  1. Ik verbaas mij alweer over de snelheid waarmee jij nieuwe dingen maakt. Zit jij zoveel achter de machines terwijl de kinderen rondlopen?
    De ottobre jurk vind ik ook weer erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen