donderdag 6 december 2012

En jawel de naaimachine is uit het stof

Door de verhuizingperikelen duurde het even maar inmiddels zijn er alweer 3 kledingstukken
van onder de machine gekomen.

Dit jurkje is er een van.
Lag geknipt klaar in de doos maar zonder patroon of aantekeningen dus was even puzzelen
om erachter te komen wat ik had bedacht toen ik het geknipt had.

Maar volgens Emi zit het heerlijk en volgens mij was dit wel wat ik toen voor ogen had ook.

Ik maakte ook nog een trui met legging maar foto's daarvan komen nog.
Verder liggen er nog wat dramajama's klaar.....had er toendertijd meteen meer geknipt
en dat patroon en ik zijn geen vrienden.
Als dit partijtje klaar is maak ik ze ook nooit meer met dat patroon.

Verder zit ik weer vol ideetjes die je de komende tijd wellicht langst ziet komen hier.

2 opmerkingen: