vrijdag 14 december 2012

Pyama, onderbroeken en leggings

Voor deze pyama die goed past bij het ondergoedsetje gebruikte ik het patroon voor de Alex & Anna winter pj's.
Erg leuk patroon wat zeer snel klaar is en wat ik zeker vaker ga gebruiken ter afwisseling van de raglanpyamapatronen.
Ik maakte een maat 3 maar ga voor de volgende een 4 maken want dit zit net goed nu.

Ik heb nog wat onderbroeken gemaakt voor de meisjes van restjes.
Deze keer gebruikte ik het Ottobre patroon en nu heb ik het maken van het kruisje goed onder de knie.
Nu nog even kijken hoe het met deze pasvorm is zodat ik weet wat ik voortaan ga gebruiken.

En toen nog 2 leggings die al tijden klaar lagen.

4 opmerkingen:

  1. Echt knap ! Die onderbroekjes vind ik zo leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, die onderbroekjes; leuke stofjes. In welke Ottobre staan die? Ik heb je vraag op mijn blog eronder beantwoord.

    Groetjes,
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen