vrijdag 15 januari 2016

Met wol uit Azië

Op Pinterest vond ik een patroontje wat ik wel eens wilde proberen.
Vooral de gebruikte steek vond ik er stoer uitzien.
Op zolder lag nog een partijtje wol uit Azie, handig met label in het chinees....dus geen idee wat de samenstelling is ;)
Maar goed ik aan de haak voor de polswarmers.

Met haken vond ik de wol al behoorlijk kriebel kriebel maar de steek bleek superleuk en lekker snel ook.
Uiteindelijk had ik een paar polswarmers waar ik na 5 minuten al niet meer tegen kon, wat een geprik brrr.

Stoer zijn ze wel en warm ook en volgens de meiden is het onzin en prikt het helemaal niet dus die gebruiken ze nu met veel plezier ;)

Wil je ook deze polswarmers maken, kijk dan hieronder voor de link naar het patroon.
http://thishousewifelife.blogspot.co.il/2013/11/trinity-stitch-wristers-free-pattern.html



Geen opmerkingen:

Een reactie posten