vrijdag 1 januari 2016

Het laatste project van 2015 en Sprookjeswonderland

Allereerst wil ik iedereen een zeer creatief, kleurrijk en inspirerend 2016 toewensen.
Ook in 2016 hoop ik jullie te laten zien wat ik zoal maak met naald, draad, wol, stof, meel, etc.
Kortom een kijkje in wat ik zoal doe en hopelijk werkt dit inspirerend.
Ben je zelf niet creatief maar wil je graag dat ik iets voor je maak laat dat dan weten met een berichtje.
Heb je vragen ook dan is een berichtje altijd goed.
Ik ga mijn best weer doen om er een creatief en kleurrijk geheel van te maken, plannen zijn er alweer genoeg.

Tijdens de laatste uurtjes van 2015 maakte ik deze pop.

Gemaakt van Stylecraft special DK.


Best tevreden met hoe ze geworden is, tenslotte is het mijn eerste pop.

Ook brachten we een bezoek aan SprookjesWonderland deze kerstvakantie.
Om te vieren dat Jan en ik al 15 jaar een paar vormen en omdat het gewoon heel leuk is om in het park rond te lopen.



Zo leuk om te zien hoe de kids met z'n drietjes op pad gaan.


Helaas zat het weer niet heel erg mee deze dag en tja dan word je vies in de speeltuin ;)




We hadden een topdagje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten