zaterdag 9 januari 2016

Maakte een muts voor zichzelf maar dat pakte anders uit

Gisteravond maakte ik tijdens het kijken naar The Voice een muts voor mijzelf.
Op de knopen na was de muts af.

Best tevreden, over de muts dan want The Voice liep minder goed af voor mijn favoriet.
Het was inmiddels al laat en in het donker naar knopen zoeken leek mij geen goed idee dus ik hing de muts even aan de stoel met het voornemen om daar vandaag knopen bij te zoeken en die eraan te naaien.

Toen kwamen de dames vanmorgen beneden....mama wat heb je voor ons gemaakt?
Op mijn bericht dat het deze keer iets voor mij was kwam niet echt een reactie maar wel werd de muts meteen gepast door beide dametjes.

Het moet gezegd het staat Emi wel erg goed en dus heeft mama weer geen muts.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten