maandag 17 februari 2014

Weer een stapeltje kleding

Ik zette een rits in het babyvestje.
Patroon vind je hier:
                              http://www.knippie.nl/snoeperig-babypak-vest-pdf-patroon
Ik maakte met dit patroon al meerdere pakjes, bij dit vestje besloot ik geen knopen in de oren te leggen.

De rits is doorgestikt met een sierstikseltje die doorloopt in de capuchon.

Voor Emi van 50cm ribcord uit de Michastas een eenvoudig rokje.
Gerimpelde stroken aan elkaar en de tailleband is van tricot. 
Shirt is een aangepaste Zoe van Farbenmix en de legging is het Ottobre patroon wat ik aanpaste aan Emi's maten.

En ook is het vest van Isis zit eindelijk een rits, patroon komt uit Ottobre, fleece is van DeStoffenkraam.

Stand 25 stuks

1 opmerking:

  1. ik ben ook met dit patroon bezig, alleen dan als berenpakje ipv vest. Hoe moet je precies de mutsdelen aan elkaar maken? Ik snap er niks van hahah

    BeantwoordenVerwijderen