zaterdag 15 februari 2014

Soms vind je

Een al geknipt stapeltje spullen en heb je eigenlijk geen idee meer welk patroon het was of wat je ermee van plan was.

Ik was mijn stoffenvoorraad aan het uitmesten, nesteldrang of opruimwoede ofzo, en kwam dus oa dit stofje tegen. Netjes uitgeknipte delen en ik kon zien dat het een jurkje moest worden en ook de rits had ik aangegeven.

Het was een maat 98 had ik erop staan maar gelukkig vrij ruim want Isis past het makkelijk.
In de eerste instantie vond ik het wat saai en vormloos maar een sierbandje, strik op de rug en wat elastiek in de mouwen maakt veel goed.

Stand 19 stuks

1 opmerking:

  1. Hahaha, je had dus een kant en klaar verrassings naaipakket klaar liggen :D Is wel leuk om een verrassing te naaien, je weet totaal niet waar het op uitkomt. Maar superleuk gelukt!

    Groetjes Collie

    BeantwoordenVerwijderen