zondag 23 september 2012

en de buit van het Stoffenspektakel

Het was vandaag weer Stoffenspektakel in de Haarlemmermeer.
Ik ging heen met een lijstje en kwam terug met een lading garen, patroonpapier, machinenaalden, een rits,


Vogelstof om een feestjurk voor de dochter van een vriendin te maken waarop van blauw katoen een grote strik moet komen. Ik vond de stof zo vreselijk leuk dat ik ter plekke een verjaardagsjurk voor Emi bedacht waar dan een velours blauw vestje opkomt.
Dan heb ik ook nog genoeg voor een rokje denk ik voor Isis en ik nam een stukje van hetzelfde blauw in tricot mee voor een bijpassend shirtje.
Alleen nog de katoenen tricot scoren in dat blauw voor bijpassende leggings.


Dit schaapjestricot kon ik echt niet laten liggen en daar wil ik een pyjama voor Isis van maken.


Toen vond ik nog een lap (160 x 150) paddenstoelenfleece voor 7,50 en dat gaat in ieder geval een vestje voor Isis worden en tja dan blijft er nog genoeg over om iets anders van te maken.

Ik nam ook nog kobaltblauwe ribcord mee om voor mijzelf een rok te maken.

Op mijn lijst stond ook nog dikker tricot/gebreid in felle kleuren maar das helaas niet gelukt.



3 opmerkingen:

  1. Leuke buit heb je. Bij de koffiecorner heb ik je gemist dit jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stoffen, vooral de stof met de vogels vind ik prachtig! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt lekker geshopt op de stoffenspektakel. Mooie knalkleurtjes.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen