donderdag 23 februari 2012

Riviera, Uljana en Isis is 2

Isis is alweer 2 en heeft haar eigen Mercedes ;)
Feest is zaterdag maar de auto heeft ze al.

Emi wil natuurlijk ook speciale kleertjes voor zaterdag.
Ik maakte een Uljana (Farbenmix) van jawel Michas stof en bandjes.
De blauwe stipjes had ik nog een restje van liggen en de bolletjes had ik ook nog geen idee meer waar beide vandaan komen.

Daarbij een Riviera (Farbenmix) legging en eindelijk is het mij gelukt een legging te maken die goed zit.
Dit is dus geen pyama ;)
Stof is weer van Michas.

Erbij komt nog een Imke shirt maar die moet nog in elkaar gezet worden.

Vanmorgen heeft Emi even snel gepast en het is goedgekeurd.
Ze wilde het ook eigenlijk niet meer uit.

Stand 25 stuks

1 opmerking:

  1. Leuke auto heeft ze gehad voor haar verjaardag! Nog gefeliciteerd! Leuk rokje met legging. Ik ben benieuwd naar haar verjaardagsfeest foto's.

    BeantwoordenVerwijderen