woensdag 8 februari 2012

Bambix koekjes

Jawel je leest het goed ;)

Elke ochtend ontbijten de dames hier met Bambix en dat drinken ze met een rietje.
Zelf heb ik altijd yoghurt met cruesli/poffies/muesli of iets in die richting.
Daarvan snoepen ze graag maar dan zonder de yoghurt want die mogen ze niet.

En toen viel mijn oog op dit produkt:
Dat in combinatie met soja yoghurt leek mij wel een lekker ontbijtje.
Vol goede moed gaf ik Emi gisterenochtend een schaaltje.
Na 2 happen riep ze mama dit vind ik niet zo lekker hoor.
Isis wilde het niet eens proberen dus werd het weer gewoon bambix met een rietje ;)

En dan staat dat pak maar in de kast.......
Tot ik vanmorgen bedacht dat ik er vast wel koekjes van kon bakken.
Ik deed:

Bijna 250g Bambix muesli (hele pak minus het beetje wat eruit was ;))
200g bloem
2 tl bakpoeder
100g suiker
zakje vanillesuiker
100g stroop
beetje zout
150g plantaardige margarine
100g olie
2 eieren

In een kom en ging mixen......


Zette de oven op 170 C en maakte bolletjes die ik platdrukte op de bakplaat.

Dat 22 minuutjes in de oven.......

Tada!!
En ze zijn lekker!

Stand 14 stuks

Geen opmerkingen:

Een reactie posten