zaterdag 11 februari 2012

Laura en Bandito



Voor Emi maakte ik een Laura van Farbenmix. Ze koos zelf de paarse kroontjesstof, die uiteraard weer uit een verrassingszak van Michas komt.
Ik maakte er boordjes bij van roze tricot en voerde daarmee ook de capuchon.
Alles is doorgestikt met roze maar dat is op de foto lastig te zien.
Emi is er in ieder geval erg blij mee en de volgende van dit patroon ligt al te wachten om genaaid te worden.





Voor Isis een Bandito van Farbenmix.
Het lapje kocht ik op het Stoffenspektakel enige tijd terug.
Heel zacht en pluizig is het.
Het heeft een tijdje dienst gedaan als omslagdoek, toen ontdekte de kat dat het best lekker lag en vervolgens lag het lapje een tijd in de stoffenbak te wachten.
Vandaag besloot ik dat het nu echt tijd was om er iets van te maken.
De stof was lastig te verwerken en helaas loopt het patroon niet overal zo netjes door als ik wilde.
De boordjes komen, je raadt het vast al, uit een Michaszak en de rits uit een partij ritsen.

Stand: 17 stuks

1 opmerking:

  1. jij hebt ook mooie lapjes!! zelf heb ik tricot van michas.ook heel mooi.ben al een jurkje van mies en moos aan het naaien voor mijn dochter.

    groetjes janneke

    BeantwoordenVerwijderen