dinsdag 10 januari 2012

Setje uit Ottobre en een rokje uit Ottobre



Het jurkje is goedgekeurd door Isis.
Ze wilde het niet meer uit dus das een goed teken.
De col is niet helemaal wat het moest worden, de stof rekt minder dan zou moeten dus moest ik hem ruimer knippen en tja dan krijg je dus een wijdere col maar toch vind ik het wel een comfi modelletje.

Het broekje heb ik vanavond afgemaakt, volgende keer kan ze het dus als set aan.
Tenminste als het broekje goed zit.

Een tijdje geleden maakte ik van een restantlap die ik op de markt kocht een Bandito voor Isis.
Er was nog een stukje over en daarvan maakte ik dit rokje.
Uit Ottobre 4/2009.
Nog even afwachten hoe deze valt maar er komen er vast meer.

Teller staat hiermee op 5.


2 opmerkingen:

  1. Je gaat weer lekker ;-)
    Vind de tuniek echt heel leuk geworden...

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk! Het heeft toch wel wat hoor, die wijde col; het staat super! Mooie kleuren bij elkaar.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen