zaterdag 14 januari 2012

Rok voor moeders en uit de Zwitsalbox

 Voor mijn moeder begon ik vandaag aan een rok. Patroon komt uit Knipmode januari 2011.
Ik was lekker op dreef, plooitjes erin, mooi doorstikken, band eraan en toen was het tijd voor een rits.......ik maakte de ritsendoos open........maar hoe ik ook zocht er zat geen geschikte rits in.....dus rok maar even opzij gelegd.
Toen dacht ik laat ik eens kijken wat er nog in de box ligt aan nog niet af spul......als eerste vond ik een jurkje wat al af was.....denk dat ik daar nog een riem bij wilde maken ofzo....morgen maar even kijken denk dat het maat Emi is of was hihihi. Vervolgens viste ik een jurkje uit de box waar een naadje van gerepareerd moest worden......5 minuten later zat het weer vast.
Nog even spitten leverde het linkerjurkje op, volgens mij een oud Roospatroontje, moest alleen nog een zoompje in ;)
Zo weer 3 dingen uit de box....dat gaat lekker zo.










Stand 7 stuks.

1 opmerking: