dinsdag 24 februari 2015

Er was er een jarig.

Isis werd afgelopen weekend alweer 5 jaar en natuurlijk werd dat gevierd!

Het begon met trakteren op school.
Isis wilde cupcakes en kon niet kiezen dus werden het 2 verschillende versies.
Lading 1 bestond uit vrolijk gekleurde cupcakes met eveneens gekleurde merique botercreme erop.


Lading 2; lichtgroene cupcakes met regenboogjes en wolkjes.

De traktatie was op donderdag en op vrijdag had ze haar eerste partijtje.
Er werden cupcakes versierd, haarspeldjes gemaakt met bijpassend ophangbordje en natuurlijk hapten de kinderen appels zoals de traditie inmiddels hier is ;)

De taart was nog wel even een dingetje want de dame die onze taarten altijd maakt liet vrijdag weten ziek te zijn en tja dat betekende dus geen taart. Gelukkig was een vriendin zo aardig om van fondant een Tandloos te maken en wist ik zelf nog last minute een taart te bakken zodat ze toch de zo gewenste Tandloostaart had.

In nachtpon 'sochtends kadootjes openmaken.

Ik maakte voor de meisjes ook een nieuwe jurk.
Emi koos een nogal zomers exemplaar die met maillot en longsleeve niet helemaal goed tot zijn recht komt maar goed zij is er blij mee.


Voor Isis een ribcordjurkje, ik ben zo dol op dit stofje....dit is echt zo'n lapje waarvan ik nu denk had ik maar meer meters gekocht.


Inmiddels staat de volgende verjaardag alweer op de planning dus binnenkort daar meer over.

Stand: 11 stuks





Geen opmerkingen:

Een reactie posten