zaterdag 11 januari 2014

Knuffelspul

Op het moment ben ik druk met vooral fleece naaien.
Heerlijk zacht en warm en het scheelt veel ruimte in de stoffenbak ;)
Emi wilde heel graag een knuffeljurk en wel een JURK mam niet steeds die rokjes.
Nou vind ik het best lastig om voor haar beetje stoere maar toch zwierige patronen te vinden maar goed ze wilde graag een Bluebeel jurkje (patroon van My Childhood Treasures) in het rood.

Nou daar ben ik dus mee aan de slag gegaan, maat 5 maakte ik maar ik nam qua roklengte de 6.
Morgen mag ze passen en zal ik een foto aan maken.
De capuchon voerde ik met een restlapje paardjestricot en als applicatie gebruikte ik een regenboogje (door de paardjes dacht ik aan MyLittlePony en tja dan past zo'n regenboogje prima).

Verder maakte ik van een restje van het babypak een broekje (patroon Ottobre 6/2013) hierbij komt nog een shirtje in het streepjestricot wat ik voor de boordjes gebruikte.
En een Heidi&Finn broekje in strerretjestricot.

En er was nog net genoeg fleece over om voor Isis een vest te naaien, ook een patroon uit Ottobre 6/2013, alleen wil ik er een rits in en je raadt het vast al de juiste maat had ik niet in huis dus deze ligt even te wachten op een rits ;)

Stand 10 stuks

1 opmerking: