woensdag 17 januari 2018

W.I.P. woensdag


Oftewel Lopende Projecten Woensdag.
Het lijkt mij leuk om op woensdagen te laten zien waar ik momenteel aan werk, eerst op mijn blog en wellicht later als vlogjes.
Hopelijk vinden jullie dit ook leuk om te zien.

Vandaag laat ik de projecten zien die ik momenteel beneden heb liggen en waar ik dus vooral mee bezig ben, boven liggen ook nog 2 projecten nl. wat shirtjes die nog even onder de machine moeten voor een zoom en de Drops CAL maar goed die komen vandaag dus even niet voorbij.

De foto hierboven is van de Flower Fandango Flavor CAL.
Wat het gaat worden is nog een verrassing, wel is duidelijk dat je uit 3 projecten kunt kiezen met dit patroon.
De CAL is maandag begonnen en elke werkdag komt er een stukje van het patroon op de site.
Ik ben dus bij dag 3 inmiddels.
Klik hier voor meer info.
 
Le becque socks, ook een CAL.
Ik heb al vaker een poging gedaan tot het haken van sokken maar tot nu toe zonder het gewenste resultaat en toen kwam ik deze CAL tegen en tja Drops Fabel had ik nog wel liggen (vind ik echt zulk fijn en leuk garen) dus ik waag weer een poging. De tenen zijn er in ieder geval al ;)
Info over de CAL vind je hier


Ik heb nog een flinke lading Drops loves no. 7 en dat gebruik ik nu dus voor een patroon uit Scheepjes Yarn.
Wit had ik niet meer van Drops maar er lagen nog wat resten wit katoen in mijn voorraad en die kunnen er prima bij.
Ook hier weer een linkje met info.
Trouwens deze uitgave is erg leuk, ik maakte eerder al een topje hieruit en wil meer patroontjes uit deze gaan maken in de toekomst. Patronen zijn ook erg duidelijk beschreven.


En als laatste Persian Tiles.......ik kocht heel lang geleden het patroon en ben er nu eindelijk aan begonnen.
Ik gebruik James C Brett Top Value DK wat ik kocht bij Woolwarehouse.
Acryl bollen van 100g met 290m op een bol.
Het is vrij dik garen in heldere kleuren.
Deken gaat dus ook groter uitvallen dan het patroon aangeeft ;)
En ook hier meer info.

Goed top zover mijn post van vandaag, volgende week woensdag weer een W.I.P. woensdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten