woensdag 29 maart 2017

Tas voor de lente




Vorig jaar haakte ik een tas
Deze beviel zo goed dat ik besloot dat er nog eentje moest komen.
Uiteindelijk koos ik voor dit patroon 

Het nieuwe garen van Drops (Love you 8) is hiervoor perfect en ook de kleuren vind ik erg gaaf voor een lente tas.

Het patroon haakt heerlijk weg maar met de schouderbanden had ik behoorlijk wat problemen.
24 draden van 10 meter netjes in elkaar draaien......
Tja alles in de knoop natuurlijk dus avonden bezig geweest het weer uit de knoop te halen.
Toen in elkaar gedraaid en bevestigt.......veel te lang en ik vond het niet mooi.
Uiteindelijk dus gewoon een vlecht gemaakt en erdoor geregen, zo klaar met veel minder garen en netjes.
De manier van bevestigen in het patroon is wel erg fijn want hierdoor staat je tas niet zo open.

Uiteindelijk ben ik erg blij met mijn tas en ook het weer doet lekker mee (hoewel vandaag niet echt).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten