zaterdag 18 februari 2017

Hygge: de wolf en de kolibri




Er is al veel over geschreven; Scheepjes CAL 2017 Hygge.

Ik kon niet echt kiezen tussen de aangeboden kits, later kwam de mermaid maar ja toen had ik mijn garen al besteld ;)

Mijn keuze heb ik De wolf en de kolibri genoemd.
Ik gebruik ipv StoneWashed garen Spirit, ook van Scheepjes.
De kleurovergangen zijn wat subtieler in dit garen en het is heerlijk zacht.
Ik ging voor kleur Wolf en dat is ook echt wat je krijgt....kleurnuances uit een wolvenvacht.
Voor de kleurtjes koos ik kleuren die mij doen denken aan het kleurige kleed van de kolibri.
Nu het eerste deel klaar is zie ik hoe de kleurtjes uitkomen en gelukkig voor mij pakt het uit zoals ik hoopte toen ik het uitzocht.

Voor de liefhebber mijn kleurnummers van Catona.
A - 238
B - 114
C - 226
D - 399
E - 384
F - 173
G - 385
H - 205
I - 392
J - 264










Geen opmerkingen:

Een reactie posten