woensdag 17 februari 2016

Kruidvat, steeds verrassend

Maandagmiddag was ik even bij het Kruidvat.
Ik had namelijk een kattenbak nodig voor Mister Frodo en heel toevallig was er juist deze week een kattenbak in de aanbieding.
In de winkel stuitte ik op een bak wolletjes in vrolijke kleurtjes.
3 bollen voor 4 euro.
Acryl 50 gram/128 meter voor naald 5.
Al snel lag de kattenbak vol met bolletjes ;)

Kruidvat heeft een patroon van een omslagdoek die je prima kunt maken van deze wol.
Hoewel dat een leuke doek is besloot ik toch nog verder te denken over wat nou te maken hiermee.

En toen ineens dacht ik aan dag en nacht bij het zien van deze bolletjes.
Vervolgens bedacht ik dat ik iets gezien had met zonneschijn en maneschijn.
Ja ik wist het weer het boek Kant Haken van A La Sascha.

Boek opgezocht en even op de kiek gezet zodat jullie ook zien wat ik bedoel ;)


Uiteraard de lichte kleuren voor de zonneschijnsjaal.

En de donkere voor de maneschijn omslagdoek.

Als mijn Fenna projekt klaar is, nog 10 toeren ik zit al aan de rand, dan ga ik beginnen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten