vrijdag 6 maart 2015

Rokjes, cupcakes en een taart

Nieuwe tactiek bij het wegnaaien van mijn lappen; Pak een aantal lappen uit de bak en verwerk deze, dan weer nieuwe stapel lappen uit de bak, etc.
Er moet een bak leeg voor ik mijzelf mag verwennen met nieuwe lappen dus ik ben hard aan het werk.

Deze 2 halve meter riblapjes koos Emi, dames doen dit in goed overleg ïk wil die dan krijg jij die, etc". Opdracht voor mij was rokjes dus hier zijn 2 rokjes voor Emi.
Bovenste afgewerkt met biaisband wat ik vastzette met een siersteek en de onderste met een paspelbandje.
  

Morgen is kleine Morris alweer 1 en dat vraagt om een feestje en bij een feestje hoort taart.
Deze keer ging ik helemaal zelf aan de slag en maakte ik een jarige berentaart en een lading bijpassende cupcakes.


En omdat ik toch bezig was maakte ik nog wat chocolade cupcakes.

Stand: 17 stuks


1 opmerking:

  1. leuk hoor die rokjes en al helemaal die taart en die cupcakes heel leuk!! creatief. gr jennie.

    BeantwoordenVerwijderen