zondag 13 juli 2014

Wasbare luiers: op vakantie

Ja wasbare luiers op vakantie.

Iedereen doet dit op haar eigen manier.
Waar wij heen gingen hadden we geen eigen wasmachine en zolang wachten met wassen lijkt mij geen goed idee.
Advies is maximaal elke derde dag wassen en dat kan ook best op de hand maar ja vakantie is vakantie en dan ga ik niet zoveel moeite doen.

Uiteindelijk besloot ik om 3 Flip overbroekjes mee te nemen en een lading wegwerp Flip inleggers.
Overbroekje uitspoelen is niet zoveel werk en de inlegger kan gewoon weggegooid.

De eerste dag was ik erg benieuwd of dit ging werken, voelde en oogde nou niet super betrouwbaar, maar het ging eigenlijk prima geen lekkages en absorbeerde ook gewoon prima.
Echter na een poepluier moest het overbroekje uitgespeeld want steevast zat er iets naast de inlegger, nogmaals het bleef allemaal netjes binnen de luier hoor dat wel.
Maar goed met 3 overbroekjes en 2 dagen regen greep ik al snel mis en moest ik alsnog even wat wegwerp in de dichtsbijzijnde supermarkt scoren.

Thuis weer fijn de wasbare luiers aan en de conclusie:\

Flipsysteem is perfekt maar zorg voor voldoende overbroekjes ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten