maandag 7 oktober 2013

Veel in de planning

Ik heb de laatste tijd niet zoveel gemaakt en dus ook niet zoveel geblogd maar....
daar komt vast snel verandering in want er ligt van alles in de planning.

Emi zocht stof voor haar feestjurk, een Feliz wordt het deze keer.
Stof komt hopelijk deze week binnen en dan komt er uiteraard een foto van de stof.

Isis in een shirt en legging die ik vorig jaar of daarvoor alweer voor Emi maakte.
Bij Emi is het inmiddels te klein die is de lengte in geschoten.
Bij Isis is het nog groot maar zoals je ziet vind ze het zelf wel erg leuk.


Qua breiwerk ben ik nog steeds bezig met de omslagsjaal, inmiddels wel over de helft dus komt goed.
Verder vol plannen voor kleinere projekten; het garen hier boven is voor sokken (jaja weer een nieuwe uitdaging maar voor mij met mijn ijsvoetjes wellicht een nuttig projekt) en sloffen in een bijpassend tintje.
Voor de oplettende onder ons ik heb van beide nog een knot dus ja wel genoeg gekocht ;)

Daarnaast staan er nog babymutsjes op de planning en een gehaakte muts voor manlief.

Oh en als ik 100 volgers heb komt er een give away!
Wat het is? Een leuk creatief pakketje ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten