woensdag 24 juli 2013

Een heel bijzonder kado

Op mijn verjaardag eindelijk weer een blogberichtje.
Er kwam een vakantie tussen (foto's en verslag komen nog), een slowcooker die ik nu al niet meer wil missen (verslag volgt nog) en vandaag dus een heel bijzonder kado.
Na de miskraam in april was ik eigenlijk niet meer bezig met het weer zwanger willen worden maar veel meer met het gebeuren een plekje geven tot ik mij pasgeleden realiseerde dat het toch al een aardig poosje geleden was dat ik ongesteld was geworden......testje erbij en ja duidelijke streepjes.
Zojuist kreeg ik een vroege echo, dit ook vanwege de miskraam de vorige keer, met een sterk kloppend hartje en hersens in ontwikkeling.
Omdat ik het slechte nieuws hier heb gedeeld de vorige keer en daar veel steun bij vond vind ik dat ik nu ook dit goede nieuws met jullie moet delen.

Bij deze de eerste foto:




16 opmerkingen:

  1. Wauw wat geweldig! Gefeliciteerd, hopelijk loopt alles voorspoedig...

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte gefeliciteerd Het is je zo gegund!
    Ik hoop en wens je dat je heel je zwangerschap ervan zult kunnen genieten.

    Happy birthday ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een goed nieuws! gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met het bijzondere cadeau!!! Het is jullie van harte gegund :)

    Ik hoop en wens je een heerlijke zwangerschap toe en dat alles voorspoedig verloopt!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al is het nog pril, toch alvast gefeliciteerd. Hopelijk verloopt de zwangerschap naar wens. Dit was wel een heel mooi verjaardagscadeau.

    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto, met ieniemini beentjes en armpjes! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een heelijke zwangerschap hebt en misschien zie ik jou op het stoffenspektakel met de beeb in een draagdoek :-)!

    Geniet ervan, meid!

    Groetjes, Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een fijn nieuws, van harte gefeliciteerd, natuurlijk ook met je verjaardag, maar zeker ook met je zwangerschap. Is toch extra speciaal, een zwangerschap na een miskraam. Sterkte ook en ik hoop dat je er echt van kunt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dubbel gefeliciteerd! Wat een schitterend cadeau!
    Ik wens je een hele goede zwangerschap toe.

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat ;-) goede zwangerschap gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi bericht! Van harte en hopelijk mag alles goed gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik lees dit nu pas! Wat leuk, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zat even met verbazing te kijken toen ik op facebook een oproep zag langskomen voor babyspul. Toen ben ik maar eens in de berichten gedoken en kwam ik via je blog bij de link voor baby uit.
    Lieve Es, van harte gefeliciteerd en gecondoleerd in één zin. Ook het bericht van april heb ik gemist.
    Dat alles maar goed moge groeien met tien vingertjes en tien teentjes en alles wat bij een kersvers mensje maar wenselijk moge zijn. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ow, maar dat is een geweldig leuk cadeau!!! En de eerste goede echo al binnen, wat fijn. Gefeliciteerd!

    Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke verrassing! En de eerste goede echo al binnen, fijn. Van harte!!!

    BeantwoordenVerwijderen