woensdag 24 juli 2013

Een heel bijzonder kado

Op mijn verjaardag eindelijk weer een blogberichtje.
Er kwam een vakantie tussen (foto's en verslag komen nog), een slowcooker die ik nu al niet meer wil missen (verslag volgt nog) en vandaag dus een heel bijzonder kado.
Na de miskraam in april was ik eigenlijk niet meer bezig met het weer zwanger willen worden maar veel meer met het gebeuren een plekje geven tot ik mij pasgeleden realiseerde dat het toch al een aardig poosje geleden was dat ik ongesteld was geworden......testje erbij en ja duidelijke streepjes.
Zojuist kreeg ik een vroege echo, dit ook vanwege de miskraam de vorige keer, met een sterk kloppend hartje en hersens in ontwikkeling.
Omdat ik het slechte nieuws hier heb gedeeld de vorige keer en daar veel steun bij vond vind ik dat ik nu ook dit goede nieuws met jullie moet delen.

Bij deze de eerste foto: