donderdag 25 april 2013

Een zwart randje

Een bericht met een zwart randje ipv het blije bericht wat hier had moeten staan over ons derde kindje in wording.

In het begin van mijn zwangerschap had ik de pech besmet te raken met de vijfde ziekte en zo eindigde onze droom in een miskraam.

Ik heb lang getwijfeld of ik hier wel of niet een blogpost aan moest wijden maar uiteindelijk heb ik zoals je leest besloten het wel te doen.

Deels omdat het mij helpt het van mij af te schrijven, deels omdat ik merk dat hoewel het helaas regelmatig gebeurd er toch weinig over gesproken wordt. 
Wellicht geeft het iemand steun te lezen niet de enige te zijn.


17 opmerkingen:

  1. Klopt, je hoort pas dat anderen het ook hebben meegemaakt als je het zelf meemaakt. Ik heb ook 4 miskramen gehad voordat Ramon in aantocht was en merkte pas dat ik niet alleen was toen ik het een keer vertelde en dat werkte stress verlagend.

    Heel veel sterkte!

    Liefs Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah sterkte meis! Verdrietig! Het helpt echt om er over te praten, dan pas merk je hoeveel mensen het ook is overkomen!
    Tenminste dat had ik wel.
    Knuff voor jullie!
    Xxx Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een zwart randje aan iets dat een pril geluk had moeten zijn. Heb je, naast het verdriet, ook nog lichamelijk problemen gehad?
    Heel veel sterkte, geniet maar even extra van de twee mooie meiden die jullie al hebben.

    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poeh.. knap van je dat je dit met ons deelt.. Heel veel sterkte.

    Dikke knuffel, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dikke knuffel. Neem je tijd om dit een plaatsje te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, wat verschrikkelijk verdrietig! Miskraam-verdriet kan echt heel eenzaam zijn :-( Heel veel sterkte en knuffel elkaar maar flink!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte, helaas weet ik maar al te goed hoe het voelt, dat weet je. Knuffel en sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel sterkte :( Ik heb zo'n situatie nooit moeten meemaken, maar kan me jullie verdriet wel voorstellen :( Veel sterkte om dit een plaatsje te geven...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dapper van je om er over te schrijven. Veel sterkte.

    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dapper van je om er over te schrijven. Veel sterkte.

    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat verdrietig. Hoeveel mensen dezelfde ervaring hebben merk je idd pas als je het zelf meemaakt. Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik lees je blogbericht nu pas... Heel veel sterkte met het verwerken!Je zult het nooit vergeten en dat hoeft ook niet! Er over praten en schrijven helpt echt!weet ik uit ervaring.

    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat verdrietig voor jullie! Door mijn werk kom ik er vaak mee in aanraking en ik weet dat het heel veel impact kan hebben. Goed van je dat je er zo open over kan praten. Ik hoop dat dat je helpt om het te verwerken. Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen