woensdag 21 december 2011

Badjasje, retrorok, adventtas, etc.

De badjas voor Emi is klaar, patroon komt uit de Ottobre.
Die voor Isis gaat niet afkomen voor kerst denk ik maar dan doe ik ze als eindejaarskadootje ofzo ;)

Isis is nog steeds ziekjes

Emi gaat een stuk beter inmiddels en die ging dan ook vandaag lekker naar school.
Toen ze thuis kwam was ze moe en na het kijken van een filmpje wilde ze kleuren.
De vlechtjes in haar haar zijn voor morgen dan heeft ze mooie golfjes bij het kerstspel in de kerk ;)





Vandaag een inhaalslag gemaakt met de adventtas en ik ben nu weer helemaal bij.
Geen idee wat er nu nog moet gebeuren eigenlijk, volgens mij is de tas zo al erg bruikbaar.

Het kleine uiltasje zit met haken aan de grote tas en kan ook aan de binnenkant vastgemaakt worden.
Of met een hengsel eraan als los tasje dienen.

En mijn rok is af, patroon komt uit een oude Knipmode.
Meestal zitten de rokken uit de Knip mij prima en in dit geval dus ook weer.
Sorry haar in de knoop etc maar los was de rok niet goed op de foto te krijgen.

2 opmerkingen:

  1. Ach, die oogjes van je kleine meisje. Wat kunnen ze zich toch beroerd voelen he!
    Leuke dingen heb je gemaakt hoor!!
    Fijne avond met kerstviering!
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super gaaf die badjas!! geweldige stof!
    En je rok is ook erg mooi.
    En jaaa.... dat behang van jou blijft geweldig!!!! ;-)

    beterschap met de kleine meid, zo zielig die oogjes..

    BeantwoordenVerwijderen